A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.
Az ajánlat kérés leadása furgon bérlésre, teherautó kölcsönzés vagy kisbusz bérlésre díjmentes. Teherautó bérlés akciónk keretében most meglepetés ajándék-kupont kapnak az ajánlat kérők.
Isuzu D-Max pick-up
2013.03.01
Csütötökön véget ért az Isuzu fogyasztási tesztkísérlet, mely keretében az autó a saját lábán ért el a kijelölt benzinkútra az 1300 km-es tesztút végén. Ez idő alatt hozzávetőlegesen 58 liter üzemanyagot fogyasztott a D-Max, mely alapján a tesztút során az átlagfogyasztás 4,5 l/100 km-re jött ki. Ezzel jócskán "alulmúlta" a gyár által kiadott 7,4 literes vegyes fogyasztási adatot - igaz, az országút is több volt. A teljes gázolajmennyiség elfogyasztásával körülbelül 1670 km-t tudott volna megtenni az autó. A D-Max átlagos haladási sebessége, az egész utat figyelembe véve 50 km/h-ra jött ki.
Korábban írtuk:
Különleges esemény egyik állomásának lehettek szemtanúi azok, akik szerdán részt vettek a szegedi Isuzu márkakereskedésben tartott sajtótájékoztatón. Itt ismertették azt a fogyasztási tesztkísérletet, melyhez hasonlót Magyarországon először szerveztek. A teszt február 26-27-28.-án zajlott, ennek keretében a lehető legtöbb kilométert kell megtennie egy új Isuzu D-Max-nak egy tank üzemanyaggal.
A teszt célja bemutatni az új Isuzu D-Max tudását, 2,5 literes 163 lóerős dízel motorjának előnyeit. A mai világban nagy hangsúly helyeződik az autók fogyasztására. A hivatalos gyári adatok természetesen laboratóriumi körülmények között mért eredmények, így távol állnak a valóságtól. Jelen teszt valós életkörülmények között zajlott, gyári autókkal. Hivatalosságát Sebestyén István a Magyar Rekordok regisztrátora ellenőrzi.
A Budapestről induló tesztkörút Győrön, Szombathelyen, Barcson, Pécsen és Baján keresztül február 27-én ért Szegedre az Isuzu C-Mobil telephelyére, majd folytatta útját Debrecen felé. A túra addig tartott, amíg az induláskor tele tankolt, majd a hitelesítő által lezárt tartály ki nem ürült. Az útvonalat úgy alakították ki, hogy az teljes egészében megfeleljen a vegyes használat követelményeinek. A sofőrtől nagy koncentrációt igényelt az út, hiszen ügyelni kellett a megfelelő fordulatszámra és a tempóra. Szegedig egyébként 75 km/h volt az átlagsebessége a tesztben résztvevő D-Maxnak.
Mivel ez az első ilyen jellegű vállalkozás Magyarországon, így a jövőbeli próbálkozóknak az itt felállított eredményt kell majd megdönteni. A mostani tesztben remélhetőleg alá tudnak menni a gyári 7,4 literes (vegyes használati) adatnak.
A 2013. márciusában Saharun rallyn is megmérettetik a D-Max. A volán mögött Kőváry Barna próbálja majd kihozni a maximumot, a terep gumikat leszámítva, teljesen gyári autóból.
Forrás: delmagyar.hu